bloggpaus?

| Postat i: Emis days
0
Jag vet inte, borde jag ha en bloggpaus? Känner inte att jag uppdaterar så bra, det är faaan inte ofta man ser bilder på mig eller min vardag. To be honest, jag har nog aldrig haft en sån lång fulperiod som jag har nu, den har pågått i typ 4 månader nu. Känner mig bara ful och fastnar inte på bild, dunno what's wrong. Kollar på alla tjejer med smala kinder, ljusa ögon, raka näsor och fylliga läppar och bara döör typ. Säkert min fina utväxt som fuckar modet också litegrann, men jag vill ha ljusare hår så måååste hålla ut. Känner inte att mitt liv är intressant just nu, så kanske blir bra med en paus så slipper jag tråka ut er? I will think about what to do ;)
 
Hittills till bloggpaus?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: