collie buddz 9 juli

| Postat i: Emis days, Emis friends&family, Emis music, reggae&dancehall
0
HEEEEEEEEJ!!! FUUUUCK vad igår var BRA! Jag, Felicia o min syrra satt på en brygga på Långholmen och drack cider & garvade som fan! Vid tolv drog vi till konserten! Det var ett asbra förband (samma som spelade åt Collie Buddz) och de fIck igång folket! Det var så PINSAMT lite folk igår. FYFAN. Collie Buddz är ändå stor, och när Popcaan spelade i samma lokal var det typ dubbelt-dubbelt så mycket folk...hur?! Fast det kanske var bra, för stämningen, ah ni anar inte. ALLA dansade, Collie var helt glad, smilade, visade känslor liksom, inte alls stel! Publiken gjorde verkligen konserten! Vi dansade så svetten RANN, fuckade bara ur helt! Träffade på J boog & Million stylez också & J boog fick köra en låt på scen, yeey! Åh juste juste Collie böjde sig ner och kramade en tjej och hon pussade på honom på kinden och fyfan vad avis jag bleeeeev HAHA! Fyfan vilken bra kväll. Ni anar inte. I taxin påväg hem var det också kul, skön chaffis & sen åt vi donken hemma, yummm! Somnade så braaaa! Nu har Felicia dragit hem, jag ska ta en dusch & försöka piggna till häh! Igår asså.. <3
 
Vi & J Boog, Lets do it agaaaaaain!
 
Ohhhh babyyyy, haha! <3
Hittills till collie buddz 9 juli





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: