Flaws

| Postat i: Emi - get to know me
3
Okej, tänkte ta detta en gång för alla. Vi ALLA har komplex. Det finns nog inte en endaste människa som tycker om allt på sig själv. Jag, ni, du, är en av dom alla. Så jag tänkte faktiskt ta och visa er (modigt hehe) mitt STÖRSTA koplex. Visst har jag små grejer jag stör mig på , but this is the biggest.
 
Min högra ansiktshalva är väldigt olik den vänstra. Så är det på alla, ja, men jag har det liiiite värre. Eller ja, man ser det mer tydligt på mig. Och ja jag vet att folk kmr ba vafan snackar du om Emilia, but it's true. Folk har tillochmed retat mig pga this ''problem''. Mitt öga på högra sidan sitter längre upp, är lite större, och ja. Men det värsta är mitt ögonbryn. Det sitter sååå mycket högre upp än det vänstra. Jag har försökt ''noppa ner det'' men det går inte riktigt. Så, där har ni det! Man ser typ aldrig det på bilder eftersom jag alltid fotar min vänstra halva sooo, here is my eyebrow! Jag har fotat rakt framifrån, och vilken vinkel jag än fotar i, sitter det alltid högre upp.
Så nu då? Vi måste lära oss att acceptera våra brister och sånt. Man kan ju inte leva med att hela tiden klaga på sig själv. Kom igen tjejer, våga visa och stå för era komplex!
 
 
Dagens facelook.
Hittills till Flaws


Josefin

Tycker att det är starkt av dig att berätta om detta!

Min näsa är sne, det syns också ganska tydligt om man kollar framifrån och mitt ena ögonbryn är tjockare än det andra (det växer inte ut hår heller) alla har sina komplex, men du är fortfarande unik och jättefin! :)

Kram


URL: http://sjuttoon.blogg.se
Emsan svarar:

Tack, kram på dig!! <3

Ullis

Jag hatar min näsa o förut ville jag bara ta bort den o jag mådde dåligt över den/ stör mig lite fortfarande. Och speciellt på gympan i skolan så ska folk gämföra sig med varandra o jag gillar inte de disskutionerna så jag brukar ofta inte säga något men en gång hörde jag min bästa vän säga; Men hörrni visst har Ullis gullig näsa? (jag har inte sagt till något om mitt komplex) Alla svarade ja och då insåg jag att min näsa inte var så stor sak att bry sig om!
Sen gillar jag inte mina fötter men dom är bara att gömma i ett par awesome skor och sen är jag inte sådär pinnsmal heller men vem bryr sig om lite extra kilon såhär efter all bgod mat :D Ingen är perfekt!
Jätte starkt av dig att dela med dig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: