Galet

| Postat i: Emis days
0
Hejsan o godmorgon bloggen! Hoppas allt är bra, jag är lite halvt bakis och ledsen, haha knas asså! Nämen igår skulle jag, Sebbe, Kristofher och några till dra ut, men allt vart helt knas så vi sket i det. Meeeen vid elva ba ''vi drar!'' så ba ahapp? Okej vi drog inte ut, ut liksom vi var bara på Soft kök & bar men det var jääävligt nice! Så kul o träffa Ellen också! Vi satt där till stängning och sen fortsatte festen hemma hos Krille till klockan sex imorse. Herregud, save me tänkte jag, haha. Jag gick precis upp, sitter och käkar och chillar. Senare ska vi hem till Kristofher för o kolla om det finns kvar biljetter till Furuvik reggae festivaaaaaal WIIIEEEE :D
 
(har tyvärr inga bilder från igår, hade för kul för sånt haha)
Hittills till Galet





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: