hate my ears

| Postat i: Emis days
1
Hejsan! Idag gick jag upp vid nio, fick en läkartid och det visade sig vara öroninflammation, hähä oooovanligt, alltid varit öronbarn! Iallafall, efter läkarbesöket köpte jag ut mediciner och sen handlade jag med mamma och sådär! Är hemma nu och ska lägga mig på balkongen och sola! Egentligen får jag inte vara i solen om jag redan börjat ta antibiotikan meeeeeeeeeen det skiter jag i. Måste njuta på något sätt av soldagen ju! Hoppas jag mår bättre senare så jag kan dra ut me grabbarna ;o
 
Juste, ska filma/klippa ihop en video till Axel i Californien, typ gallerior, tunnelbanan, miljön här i Sverige liksom, vill ni att jag lägger upp videon här sen? HAHA!
 
Hittills till hate my ears


Jonna

Ja de tycker ja absolut att du ska =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: