igår på Aveny

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Shoooooo! Äntligen kan jag skriva i min bloggis, I miss you guys! Igårkväll var sjukt jävla kul! Först var vi hemma hos Pati min kära syster och åt Tacos, drack och fixade oss! Sen drog vi in till stan vid elva! Vi hamnade på Aveny igen eftersom Jonas spelade där och vi veeeet att han kör bra skit häh! Som sagt, han levererade, vi fuckade uuuur och jag träffade även Hanna och Isabella som gick i min klass på Stylistlinjen, haha jag gick där en heeeel vecka, wooh! Assköna brudar, borde fan inte bytt skola haha! Iallafaaaaall, hade superkul, dansade med både dom och syrran men sen vid halv tre började fötterna göra ont så då drog lilla jag. SUPERKUL var det iallafall tjejer!!
 
Pati, jag, Mary och Canny. Amen tjaaa fetaste smilet hahha!
 
Svettiga, slitna, you name it! Jag o Hanna!
 
Jonas i djbåset. Micha o jag! Long time no see hörrudu!
Hittills till igår på Aveny





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: