lyckad kväll

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Godmorgon mina fina läsare! Tack för att ni klickar er in här trots att min uppdatering suger! You're the best! Igår kväll var jag, min syster och Lisa (Ossians faster hehe) på bar 54 & drack cider & sådär. Det blev lite småtråkigt så vi och några killkompisar skulle hälsa på Jonas på Aveny eftersom han är chef där, men det slutade med att vi alla gick in där och stod och dansade sönder när det väl kom dope låtar! Det var ganska tomt och faktiskt ganska skönt haha! Satt ute vid borden och myste, såg på när regnet föll ner, ja supermys! Det var fan en månad sen jag träffade Jonas, usch att han slutat dansa! Iallafall, han följde med mig till nattbussen och där träffade jag på Maaaaax min boooy! Åhh han är ju så jävla upptagen med sin turne med Sean Banan & co så han har verkligen aldrig tid, men nu fick vi prata en stund iallafall! Kom hem vid fem imorse och ba ööh...ska jag sova nu? Helt pigg haha. Nämen, good good night!
 
Sis o jag, o hennes drink hehe
 
Jag & Jonas på Aveny!
 
My boo & me! Åhh missed you!
 
 
Hittills till lyckad kväll





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: