För bästis har tagit studenteeeeeen!

| Postat i: Emis friends&family
0
Heyaaaah peeps! Hoppas er dag har varit bra trots det URTRÅKIGA vädret! Usch tyckte så synd om alla i HGY som sprang ut i regnet och åkte flak, brrrr. Iallafall! Jag åkte för att se Felicias utspring och stannade kvar ett litet tag efteråt! Sen åkte jag hem, bytte om, fixade om håret & sådär (helt i onödan för regnet gjorde så det la sig igen) och begav mig till Felicias mottagning! Där var alla hennes nära o kära, b.la Patooooo och Pandan! Jag åt världens godaste kladdkaka, ni anar inte, jag dog typ. YUMMMM! Sen efteråt så träffade jag baaaby och käkade på donken hoho! Nu är jag hemma, helt slut! Sängen ropaaaar! :)

My best friends. I love you.

 



Hittills till För bästis har tagit studenteeeeeen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: