Genrep mothafukkaazzzzz ! ! ! ! !

| Postat i: Emis world of dance
0
Yooooooo!! Kom nyss hem från genrepet! Det blev lite längre än det skulle varit meeeen äsch! Dagen bestod utav blod, svett och tårar. No literally. Skulle göra hål i en liten pappersgrej med örhänget och dumma jag satte fingret där bak så örhänget gick typ rätt igenom fingret, det spruuuuuutade blod och jag grät ihjäl mig för att inget gick som jag ville (blir så bitter när jag är hungrig hahaha) hahaha... men annars? Det gick sjukt bra, förutom Amirs grupp, haha alltsåååå jag vill inte vara negativ men fan vad jag kommer skämmaaaaas, eller va säger du Nina? Mellan danserna satt jag med bästaste Steve o Mario + Pato. Rappade, filmade, sjöng, skrattade, yea u know! Helt underbart!!
Imorgon gäller det, och jag ska ta åt mig utav Jonas råd, fyyyy vad jag ska GE!!! AAHHH längtar!!

Plåster haha...

Jag o Jonas

 

 

Hittills till Genrep mothafukkaazzzzz ! ! ! ! !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: