Gulligaste!

| Postat i: Emis days
1
Såg nyss en kommentar jag fick av en läsare! Blev helt rörd, åh! Det är EXAKT det här jag vill, inspirera! Snälla, läs den! Helt underbar tjej! Tack så himla mycket, du anar inte hur glad jag blev! Kan leva på denna kommentar ett bra tag till! Åh. <3

'' Emilia! Jag har läst din blogg sen runt '10 då du hade aboutemsan bloggen. Idag är jag 14 år men då, en "liten" 12 åring som såg upp till dig. Du har inspirerat mig så otroligt mycket ska du veta.
När jag började läsa din blogg tänkte jag hela tiden "åh hon har perfekt liv för att
hon är så snygg, jag vill vara exakt som henne!" Japp det är sant.. Jag ser fortfarande
upp till dig men jag har förstått nu att ingen är perfekt. När du gjorde inlägget till din
mamma blev jag så otroligt glad och när du la upp bilder från kryssningen med din kärlek
blev jag så otroligt lycklig för din skull. Du är en fantastisk person! Du delar alltid med dig
av din lycka och energi som strålar omkring dig. När du skrev inlägget om din läggning blev
jag så inspirerad! Jag har själv insett att jag faktiskt är bi, vilket jag är stolt över. Och vet du vad?
Det var du som fick mig att inse det och få mod till mig och berättade för mina allra närmaste vänner.
Jag ska inte säga att jag var mobbad i min barndom men jag hade/har psykisk stress och depression,
känt mig sjukt ensam trots bra vänner, samt att jag skadat mig, och genom dina energi rika inlägg lite
då och då har såren läkt nästan helt.
Oj det blev en bibel hahaha! Jag ville bara säga TACK.
Tack för att du är du och står för det, det betyder mycket! <3
''
Hittills till Gulligaste!


Ullis

Hihi you go girl! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: