Jag har bloggtorka så vi kööör eeeen

| Postat i: Emis days
8
 
Hittills till Jag har bloggtorka så vi kööör eeeen


Anonym

Vem är din bästa vän?
Har du och Felicia haft sex?

Anonym

Ska du dansa för binta i höst? Är the voice streetdance school bra? Funderar på att börja där :)

Anonym

vf så fin?

elli

De e ingen fråga men lägg upp sminkning! :D

aaajdkal

Va ska du göra efter gymnasiet :) Och varför har du inte lagt upp bilder på ''A''? :)

Anonym

Vf har felicia så mkt luft ?!!! O vf haru inte lagt upp foton på "A" ?:s

Louise

Hur orkar du blogga? Jag har alltid bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva om eller lägga upp. Har du några tips?

Anonym

Hur atletisk är du näre gäller dans? Har sett att du kan spagat typ men kan du nåt mer? Läste på lite och i dancehall är de flesta tjejer jätteviga konstigt nog




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: