Popcaan 20 juni 2012

| Postat i: Emis music, reggae&dancehall
0
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!! Wa gwaan? Jag gick upp för ett tag sen när Felicia drog iväg till jobbet, men jag känner att jag kan sova i miiiinst fyra timmar till hähä! Kvällen igår var MAAAAAD! Först var det lite förband och Enough dance crew. Sen var det dags för the big staaar. Popcaan är verkligen grym, tjejerna var som galna, drog i honom, tog på hans k*k, hahha insaaaane! Det var hiiimla kul, fick höra Clarks, Dream, Gal easy, och alla BRA låtar! Yey! Hade skitbra platser också, vi ställde oss på en högtalare och där hade vi även plats att dansa lite hohoho! Vi fick vänta på bussen i en timme så vi käkade cheeseburgare och blev smått attackerad utav måsar, haha dog av garv! Deckade vid halv fem och..ja, vad mer kan man säga? Hade en sååå lyckad kväll med sistah!
 
Idag ska jag chilla och sen ska jag träffa Cissi! Hon är äntligen hemma från Asien, åååhhh ska bli så kul <3
 
 
Hittills till Popcaan 20 juni 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: