Shit!

| Postat i: Emis days
2
'' Har ni någonsin känt att om jag inte var här så skulle ingen sakna mig? Har ni någon gång varit riktigt besvikna på era närmsta vänner? Har ni någon gång känt er äcklade pga att era närmsta inte märkt hur dåligt ni mått under det senaste året, att de inte märkt hur ni har tänkt på att försvinna ifrån denna jord? Det finns ingen återvändo, gjort är gjort, lost it all som dom säger. Det kommer bli bra, yea that's what you think. Men vet ni egentligen hur det är att bara sitta hemma, bli dissad av alla man hängt med, vet ni hur det är att gråta sig till sömns varje kväll för att man är instängd i sitt egna hem för att man inte har en enda själ att vara med? Vet ni hur det är att inte orka med en enda tårdroppe till? Vet ni egentligen hur lyckligt lottade ni är som ens har EN vän? Tänk på de som förlorat, tänk på de som sörjer, tänk på andra, inte bara er själva. Och ta ingen för givet. ''
Hittills till Shit!


Ullis

Emilia! Jag har läst din blogg sen runt '10 då du hade aboutemsan bloggen. Idag är jag 14 år men då, en "liten" 12 åring som såg upp till dig. Du har inspirerat mig så otroligt mycket ska du veta.



När jag började läsa din blogg tänkte jag hela tiden "åh hon har perfekt liv för att hon är så snygg, jag vill vara exakt som henne!" Japp det är sant.. Jag ser fortfarande upp till dig men jag har förstått nu att ingen är perfekt. När du gjorde inlägget till din mamma blev jag så otroligt glad och när du la upp bilder från kryssningen med din kärlek blev jag så otroligt lycklig för din skull. Du är en fantastisk person! Du delar alltid med dig av din lycka och energi som strålar omkring dig.

När du skrev inlägget om din läggning blev jag så inspirerad! Jag har själv insett att jag faktiskt är bi, vilket jag är stolt över. Och vet du vad? Det var du som fick mig att inse det och få mod till mig

Anonym

*och berättade för mina allra närmaste vänner. Jag ska inte säga att jag var mobbad i min barndom men jag hade/har psykisk stress och depression, känt mig sjukt ensam trots bra vänner, samt att jag skadat mig, och genom dina energi rika inlägg lite då och då har såren läkt nästan helt.



Oj det blev en bibel hahaha! Jag ville bara säga TACK. Tack för att du är du och står för det, det betyder mycket! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: