Swagstyle from Asia

| Postat i: Emis days
1
Igår mötte jag upp Cissi i stan! Vi fikade och snackade massoooor! Sen var vi på donken en snabbis! Åh så längesen vi sågs, så skönt att få träffa en sån fin människa igen! Missed you honey!
 
Idag är det midsommar som jag då egentligen inte ''firar'' men jag ska väl försöka hitta något kul att göra bara för att! Hih, annars är jag ba med min bebi eller hemma med family!
 
Dessa grejer fick jag av Cissi, från Kina..eller Vietnam.. ah whatever.
HELT IN LOOOOOOOOOOOVE!!!!! <3 <3 <3
Update: Dom är från Tokyo HAH :D
Hittills till Swagstyle from Asia


Cissi

Tightsen är från Tokyo faktiiiiskt hihi! PUSS FINA DU! Var så kul att träffa dig med!!! <3


URL: http://sisssis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: