The voice on stage 2012

| Postat i: Emis world of dance
0
HEEJJJJ!!! HEMMA NU från showen!!!! Åh gud vilken dag! Vart ska jag börja liksom?

The voice var ganska slarviga, hade mycket förseningar och det var många klagomål på att showen var för lång, humm. Kan faktiskt hålla med haha! Men Jacob Öqvist var asrolig så man glömde bort allt! Annars var stämningen bra som fan, alla var glada och nervösa hehe! Jag tog i, svettades, skakade, ja allt ni kan tänka er! Jag var asnöjd men nu vet jag inte riktigt. Haha det är aaaaalltid så med mig själv! Vill tacka mina fina brudar i gruppen för att ni är sååå himla duktiga, vi va perfekt tillsammans liksom! Sån bra dag! Aja, nu säger vi hejdå till The voice och fortsätter vidare mot Blackout & Bluehill!

Jag är helt slut you guys, skulle på efterfest meeeen nej hhöhöhöh... ska sova när som helst!

Sean o jag

Backslick - check!

We're ready!!!!

 

Hittills till The voice on stage 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: