Fikawalk! Höhö?

| Postat i: Emis friends&family
0
Hejhejheeeeeeeeeeeeeeeeeej fan vad glad jag äääääääääääääääääääär! Fikade och promenerade samtidigt med Darian, de va heeelmysigt! Lite kallt om händerna men annars good! Satte oss på donken också och efter det drog jag & solade. Bränd rööööv. HAHA! Alltså jag är sjuk, går alltid med mina ''feta'' hörlurar och ''råkar'' sätta på grymma dancehall-låtar, vilket resulterar i att jag står & dansar för mig själv. Folk ba öh...haha fan jag får typ koreografier i huvudet! Måste filma!! Jag har förresten en video till er som min tjejkompis filmade för ett litet tag sedan meeeeen vet inte om jag vågar lägga ut den. Aldrig tyckt att jag är bra men det är för skojs skull ju! Kanske snaaaart :D

PS. Följ min blogg med Bloglovin


Hittills till Fikawalk! Höhö?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: