Frågor som jag glömt svara på!

| Postat i: Emi answers
6

Okej som ni vet brukar folk fråga mig grejer bland kommentarerna och ibland glömmer jag helt bort att svara på de! Så tänkte göra det nu, fun huh?

Har du några komplex?

Svar: Självklart. ALLA har något komplex, det är jg helt säker på. Jag väljer dock att inte tänka så mycket på mina. Det är min rumpa, fötter, min näsa och att jag är så blek. Men mitt absolut största komplex är mitt högra öga. Anonyma jävlar har mååååånga gånger skickat in elaka kommentarer. ''Du är ju förfan skelögd'' , ''HAHA ditt högra öga kollar ju bort helt o hållet''. Det gör mig faktiskt lika ledsen varje gång för man kan ju inte riktigt ändra på det, men det är ju bara & acceptera, that's how I am.

Jag blir förvirrad, är A och baby samma person och hur länge har ni träffats?

Svar: Haha, ja det är samma person. Sen juni förra året.

Va hände med dendär tjejen du dansade med förra terminen på voice?? :s

Svar: Tror att jag svarat på dethär men Cissi valde att byta till Danscenter efter många terminer på The voice & jag förstår henne helt o hållet, jag ska också byta till hösten! :)

Vad haru egentligen för hårfärg haha ena dagen rött ena dagen svart??

Svar: Hahaha alltså åååååh, mitt hår är KAOS. Utväxt, slitet, äckligt, blääää. Det ska av! Det är iallafall mörkbrunt med lite ljusrött i pluuuuus min jättefina utväxt. :)
Hittills till Frågor som jag glömt svara på!


Anonym

Du är super VACKER!! och tror verkligen att du har en fin personlighet till så skit i dem som snackar om ditt öga, det gör dig speciell och att du är just du:) kram på dig tjejen! L.O.V.E your blog!!

Emsan svarar:

Vad fint, tack! <3

freddie

eeh okej jag har följd din blogg i cirka 3 år och har aldrig tänkt på ditt öga? ser inte ens vad grejen är? Dumma jävar..du e jättefin :)

Joss

är A en tjej eller kille? :)

Emsan svarar:

Freddie: Heh tack så mkt..!

Joss: Deeeeru, haha nejdå, det är en boy!

Cissi

men åh haha. puss. saknar dig!


URL: http://sisssis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: