Long time no see!

| Postat i: Emis days
2
Hejsanhejhejhej min blogg! Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något. Frustrerande, visst? Haha skoja. Men igår var jag helt DÖD efter skolan&dansen, la mig i soffan & kollade DH sen la jag mig i sängen! Jag har inte sovit så bra i typ två nätter så jag har verkligen varit som en zombie haha! Men idag tog jag en powernap efter skolan & nu känner jag mig som en människa igen woooo! Idag var det dans igen och jag säger bara såhär; showen kommer bli MAD. Korren (änsålänge) är BADASS, dancehall blandat med lite allt, alltså wooooow jag döööööör litegrann, så JÄVLA SNYGGT!!! :D

Igår

Hittills till Long time no see!


Anonym

Åhh alltså vart köper du alla dina skor?

: ]

WEEEEEEEEEEEEEE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: