Tävling

| Postat i: Emis days
0
Hejsan bloggen! Idag är det en speciell dag (för mig iallafall)! Jag & Banne ska iväg o se Felicia tävla i Brännkyrka-hallen! Alltså jag är sååå glad eftersom att jag inte varit på en tävling på 2 ½ år och jag har inte sett Felicia dansa på ett braaa tag! Ska bli så underbart & få vara där igen, saknar tävlingarna något otroligt! Åhh vad jag kommer gråta idag! Min Felicia är så duktig, har sett henne utvecklas och jag är inget mer än stolt. Gråter nästan varje gång jag ser henne dansa hehe..dels för att jag saknar dansen men mest för att hon e så grym. Aaaahhh, lär vara där i några timmar. Så ni får ha en fin lördag. <3


Så vacker hon är min syster, mi reina, mi corazon!

Hittills till Tävling





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: