Tisdag liksom! Sho!

| Postat i: Emis friends&family
2
Hej fina tisdag! Idag tänkte jag börja med att lägga in lite bilder från en ''lära-känna-varandra-/stärka-våra-band-resa'' jag och min pappa gjorde någongång i april när jag var 13! Vi var på Cypern (Larnaca) & det var stört kul. Jag vill verkligen göra om det, så himla kul. Vi åkte typ igenom hela cypern med bil, vi åt massa god mat, umgicks med hans vänner, gick på museum, spelade biljard, ah you name it! Ni borde prova det! Och ja jag var största muppen med skitfula kläder men nu tänker vi inte på det mer haha!













Hittills till Tisdag liksom! Sho!


Cissi

"Och ja jag var största muppen med skitfula kläder men nu tänker vi inte på det mer" HAHAHAHAHA



men åh, mysigt<3!


URL: http://sisssis.blogg.se/
Emsan svarar:

HAHA men vaaaad :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: