JAG ÄR BESATT. GÖR KOREOGRAFIER FÖR FULLT!!!

| Postat i: Emis music, reggae&dancehall
2

Vybz kartel - Sex and the city

Aidonia - Bubble & Turn

Sean Paul - Running out of time

Hittills till JAG ÄR BESATT. GÖR KOREOGRAFIER FÖR FULLT!!!


Anonym

När började du på dancehall? Var du helt nybörjare på stilen? Jag känner mig jätte sugen men vet inte pm jag vågar, det känns som att alla kommer ha dansat sen yngre dagar så kommer jag där helt främmande för dansen och suger totalt :(

Emsan svarar:

Jag började Dancehall "på riktigt" för lite mer än ett år sen. Innan hade jag kunskap i reggaeton & african så jag hade väl lite av grunden. Dancehall är svårare än det ser ut men vill man så kämpar man! Jag själv har jävligt dåligt självförtroende när det gäller dans men kör min egna stil liksom. Alla är nybörjare någon gång så det finns inget & va rädd för! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: