Migrän

| Postat i: Emis days
2
Hej fina! Hoppas ni haft en bra dag! Jag har legat i sängen exakt heeeela dagen! Har alltid migrän när jag har tjejveckan, men dessa dagar har varit brutala! Har inte kunnat röra mig eller öppna ögonen, usch på det! Iallafall, idag tror jag att baby kommer hit en stund! O på söndag blir det dans och en ascool plåtning om vädret tillåter! Temat/uppgiften är annorlunda, ska bli kul, an experience! Puss på er!
Hittills till Migrän


Sofia

Vad hände med den där Maskrosbarngrejen du snackade om tidigare? Hoppas du blir bättre snart! Kram.

Emsan svarar:

Hej Sofia! Oj det var mer än ett år sen. Jag ville börja gå där & umgås med ungdomar som haft en liknande barndom som jag. Men jag har hållt allting för mig själv i 19 år, så jag kände inte för att dra upp allt till ytan igen, skulle bara riva upp massa gamla sår! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: