Min kärlek för Jamaica, Dancehall, Reggae, osv.

| Postat i: Emi - get to know me
3
Alltså jag vet inte, det här är ett såntdär inlägg då jag bara får ryck och måste skriva av mig! Jag kan sitta i TIMMAR framför datorn och bara kolla in dansklipp, bilder från olika artisters konserter. Att se t.ex olika Dancehall crews dansa ger mig sånt hopp, ger mig tro, jag känner ett rus genom min kropp. Och det är så svårt att få bort mig från datorn. Alltså, jag sitter och söker på olika grejer på youtube och hittar alltid roliga klipp som förstärker min kärlek till Jamaica & all dess innehåll. T.ex när Mavado garvar åt Örebro ''palatset'' som han säger, alltså ni anar inte glädjen, skrattet som går igenom min kropp.

Jag är beroende utav dancehall och alla reggaeartister. Dagen jag drar till Jamaica, oj vad jag kommer dö av lycka känner jag. Det finns dagar då jag bara vill sluta dansa för att jag känner att jag halkar efter och utvecklas segt när jag kollar på proffs och sånadär duktiga jävlar. Men jag har alltid sagt till mig själv att jag kan om jag vill. Och jag försöker tro på mig själv, att jag kan. Nu är den stora frågan: ska jag söka in till ReBouND? Jag vet inte varför jag tvekar. Eller jo det vet jag. För att jag inte är tillräckligt bra. Jag har hört det alldeles för mycket. Men ska man ta risken att skämma ut sig? Men tänk om det går bra? Så mycket tankar så man ba typ snurrar ..or something.

So what should I do? A dat mi fi aks yuh n yuh fi tell me!
Virrigt inlägg. Sorry , hehe!

Mavado i Örebro

 

Jag har inga ord kvar för denna video..

Hittills till Min kärlek för Jamaica, Dancehall, Reggae, osv.


Cizzzz

Förstår du hur stark och BRA du är? Du är en såndär "duktig jävel" Emilia (och det säger jag bara inte. det är bara kolla igenom din mobil och läsa den här texten så VET man), som har allt i dig, och som bara kan utvecklas mer och mer. Jag tror du skulle behöva visa mer av dig själv, tillskillnad från att stå och trängas med småtjejer och jonas på the voice liksom... Du har alldeles för mycket i dig. Fortsätt tro på dig själv och SÖK om du känner dig taggad. Finns inget dåligt med att inte gå vidare, så va inte rädd för det, utan va istället stolt över att du vågar och inte ger upp! En dag står du ju där, det vet jag! <3

Anonym

Jag tycker du ska söka! Minns du vad du svarade på min kommentar när jag var osäker fast jag så gärna vill börja på dancehall?? Ta till dig av dina egna ord!! :) dessutom har jag sett videon när du wainar, u got it girl!!! ;)

Emsan svarar:

Vad ni är söta, verkligen.. fast det finns sååå mycket bakom min tvekan. Men jag ska försöka tänka positivt och ta det som det kommer..! Kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: