Oh happy day, ooooh happy day!

| Postat i: Emis days
0
Heeeej!!! Finaste dagen!! Sol, skratt, värme, vattenkrig, promenad, melon & gotti!  Hoppas ni haft det bra? Jag började dagen i Visättra med skolan där ettorna hade ''friluftsdag'', de fick gå till olika stationer och ja, det var olika utmaningar! Vi tjejer låg och solade istället haha! Senare startade ett väldigt roligt vattenkrig, åh så man skrattat idag! Sen har jag varit i Skärholmen med mamma, syrran och Ossian + moster! Promenerade både dit och tillbaka och nu är mina fötter heeeeeeeeeelt dead! Hä!

Lunch!

Hade mina nya shorts, man ser hela min röööv i dom, så mycket  glider dom upp hahaha!

SLUUUSH!!!

Hittills till Oh happy day, ooooh happy day!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: