The boy in the striped pyjamas

| Postat i: Emis thoughts
0
Har ni sett pojken i randig pyjamas? Tyckte ni den var bra? Jag såg den för första gången denhär veckan och jag måste bara säga WOW. Jag grät som ett spädbarn, speciellt i slutet. Världen har varit så HEMSK. Visst detta kanske inte är en sann historia men denna film fick mig att öppna upp ögonen. Att dessa saker har pågått här på vår jord är bara sjukt. USCH. Slutet var värst, alltså fyfaaaaaaaaaaaaan vad ni måste se den! För er som är känsliga..håll för ögonen..hehe. Rekommenderar den starkt! Kunde knappt sova efter den, så hemsk var den!

Filmen utspelar sig under andra världskriget i nazityskland. En liten tysk pojke blir vän med en judisk pojke ifrån ett koncentrationsläger. Deras vänskap har dock konsekvenser..

Hittills till The boy in the striped pyjamas





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: