ångest

| Postat i: Emis days
0
Hej! Sitter i skolan nu, i designsalen, helt ensam. Fyfan, får ångest, varje jäkla tisdag har jag håltimme från 12 - 14:30, lovar er det finns inget att göra. Självklart vill man skolka för att man inte pallar vänta men naej, engelska C är viktigt ju, valde det själv ändå! Åh haha imorse vid sju kom syrran in & tände lampan & ba gå upp nu. Så gick hon ut och låste dörren. Jag ställde mig upp & släckte lampan och la mig igen, hon hade väl glömt något för hon kom in igen så gick hon in i mitt rum igen & ba ''Meh!'' och tände igen. Sen terroriserade hon mig med ''Gå upp nu'' sms, HAHA verkligen trött tjej.
 
Ajaaaaaaaaaaaa helt ointressant inlägg, har så jävla trååååkiiiigttttt, dör. Vet inte vad jag ska göra efter skolan, kanske försöka plugga lite, får se vad jag orkar hoho. Puss!
Hittills till ångest





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: