arg brud

| Postat i: Emis days
1
Hej1 Fan, jag är så jävla arg! På mig själv mest kanske. Har som läxa till imorgon (Eng C) att läsa igenom en text och skriva upp alla svåra ord. Läste, skrve ner ord, läste, skrve ner ord, tillslut blev det TRE sidor med svåra ord och jag fattad fortfarande inte texten. Något om USA och krig, mer än så fattade jag inte. Så jävla arg på mig själv, jag vet att jag ändå är hyffsat bra på engelska, alltid varit det och nu ba sa hjärnan stopp. Tog pauser för att kunna koncentrera mig bättre men det GÅR INTE! Denna text är seriöst det svåraste jag läst under hela mitt liv, och jag har ändå läst många engelska böcker. VADFAN? Så jag ska ta ett bad och drunkna i min egna ilska! DAMPPPPPPPP!
 
Ska nog plugga på religion istället för har prov i det imorgon. Ha en fin kväll! / Arg tjej_93
Hittills till arg brud


Josefin

Kände likadant när vi skulle läsa en text och diskutera den, man känner sig så värdelös när man vet att man kan bättre! :(

Kämpa påå!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: