dear god.

| Postat i: Emis days
0
Okej nu har en och samma person spammat med samma frågor i olika inlägg så tänkte svara på dessa tre frågor innan jag får psykbryt! Svarar jag på de i ett inlägg kanske personen slutar spamma, för jag svarade i samma inlägg där personen kommenterade men icke sa nicke, spammandet fortsatte.
 
Varför var du inte på någon halloweenfest:
Föööör att jag inte var bjuden på någon jävla halloweenfest OKEJ?
 
Du ljuger du har lösnaglar.
Nej, jag har haft det TVÅ gånger i mitt liv, när jag var 12 & 17. Naturliga är finare OK?
 
Såg dig på DAAM vf såg du så bitchig ut för stackars kille du var med?
Jag var lite småirriterad, kanske därför, måste jag alltid gå runt och le? Nej dåså! Och vadå stackars kille? Det var Banne och han hade sina vänner där vadå stackars? Alla kan ha dåliga stunder.
 
Förlåt för ilskan men fan det räcker om man ställer en fråga EN gång och denna person är inte trevlig heller så då får man helt enkelt utbrott. Hoppas du är nöjd nu. Ska lägga mig är svintrött och mår inte bra just nu..usch. Puss!
Hittills till dear god.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: