deppmoooode

| Postat i: Emis days
0
Alå! Fyfan vilket deppmode när man kollade ut genom fönstret idag haha! Igår by the way stannade jag hemma & pluggade, duttiiiii. Idag började jag med ett läkarbesök, skola och sedan Skärholmen med mamma. Behövde olja för mitt hår. Fyfan vad det slits lätt, jag kan sköta det som fan men mina toppar delar sig i 23453 delar ändå och det blir så torrt & frissigt. Måste klippa innan nyår iallafall, topparna. Pyttepyttelite. Haha! Hoppas det bleks i gambia också, skulle va väldigt bra tycker jag!
 
Nu ska jag äta något & sen gå igenom lite grejer inför imorgon = Nationellt prov i Svenska B, skriv-del. Skjut mig. Första gången jag är nervös inför nationella och i svenska också haha...Det är just för att artiklar inte är min grej alltså. KAN inte skriva sånt. Yuuuck!
 
Hittills till deppmoooode





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: