fredag och sådär

| Postat i: Emis days
0
Shohoooo! Idag steg jag upp klockan sex och åkte till Huddinge gymnasiet där jag hade Engelska C. No comments haha! Efter det köpte jag frukost och skrev det sista till MVG frågan till religionsprovet! Provet gick stört bra, fick MVG och vart superglad. Vi har ett askonstigt system, vi får typ ha med oss anteckningar på de tre första proven och på det sista fjärde ska vi kunna allt, alltså alla kapitel vi hållt på med, utantill. Jag kollade dock bara mina anteckningar på två frågor så tyckte ändå jag var duktig :D yahooo :D
 
Kom hem, käkade, deckade och nu sitter jag här och väntar på att sega trögisen Banne ska svara för vi skulle ses idag men han är ju en snigel sååååå :o Aja hoppas ni får en fin kväll!!!!
 
 
I skolan idag Jag o Hana, Jag o Linnea. Haha !
Hittills till fredag och sådär





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: