fresh n clean

| Postat i: Emis days
1
Nu har jag tagit ett bad & är fräääääsch. Yey! Imorgon är det dags för träning med Frida inför battlen och så ska vi försöka spela in en korre också!
 
Fyfan, salen vi skulle ha imorrn i Tyresö vart bokad så vi fick panik. Jag ringde till FEM olika fritidsgårdar för & kolla ifall man fick låna en sal men alla var så dryga & ba ''nej det har vi inte *klick*''. Typ så var det! Så efter det fick jag flipp och ringde en fritidsgård i Kista där vi tränar annars och dom var suuuupersnälla och ba ja ni är så välkomna så! Åh, kände mig så jävla bäst haha! Så det blir två (eller mer om det går) timmars träning, superhappy!
 
 
En bild från igår
Hittills till fresh n clean


Anonym

ingen halloweenfest i år? varför?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: