igår så..

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Igår på kvällen drog jag till Harumi där vi var med Amira. Visade lite koreografier och lite sånt! Orkade inte vara hemma längre så drog så fort jag kunde! Iallafall, lite senare skulle jag träffa Oliviera/Basse så åkte till honom vid typ tio-elva. Asså människan är bäst på voguing, helt sjukt! Han kan stå på en klubb helt själv & dansa & folk ba tappar hakan. Grymgrym snubbe! Iallafall, vi kollade på Mr Bean- filmen (haha LOL) och vid två blev jag trött så jag ville hem & sova! Var hemma vid tre, somnade vid fyra, och vaknade för en timme sen. Oppa! Haha..
 
Idag skule jag träna men Enough ställde in träningen tyväääääääääärr. Så blir bar chill, lite plugg om jag orkar också!
 
Hittills till igår så..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: