jävla hår

| Postat i: Emis days
0
Hejsan bloggen! Idag hade jag Nationella somsagt och det gick helt okej. Jag vet att jag kan bättre, menmen nu är det bara att vänta tills jag får ''uppsatsen'' tillbaka! Nervöst, haha. Jag är en sån jäkla perfektioniskt när det gäller skrivning..blä! Efteråt satt jag inne på Design och gjorde klart lite grejer, ligger ju efter som fan för i tvåan pallade ingen arbeta på lekionerna haha!
 
Iallafall, ska snart börja fixa mig, blir utgång med Hana, Lana och Sima till Amnesia där Jonas spelar ikväll. När han spelar måste man nästan vara där. Innan tror jag det blir nivå, eller fan förresten, vi får se! Hih! Aja nu måste jag välja något att ha på mig. Har tyvrr inga bilder från idag ;/ Aja ha en fin kväll allihopa!
Pusspsspuss!
Hittills till jävla hår





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: