male/female choreo

| Postat i: Emis days
1
Hej finisar! Nu är jag hemma från träningen! Det gick superbra! Danssalen var aaasmysig verkligen, liten och bra för oss! Vi gjorde en assnabb tjej korre & en ''manlig/neutral'' korre. Övade på freestyle och övade på att winea, lite allt möjligt! Filmade också men venne om jag ska lägga ut? Hehe! Imorgon är det dags, battle people! Är livrädd och vill backa ur men toooo late haha!
 
Förövrigt så har denna dag varit skum när det gäller känslor. Varit ledsen,oroad,glad, hypad. Ja..
Menmen nu måste jag äta, in i duschen och sen bara slappa, tyvärr har jag vänt på mitt dygn men ska försöka somna hyfffffsat tidigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till male/female choreo


Anonym

vart köper du dina tights




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: