#öööhhhh

| Postat i: Emis days
0
Jag vet ingenting längre. Vet inte hur jag ska göra det eller det, si eller så. Känner mig så stressad. Även om jag ligger i soffan & kollar på tv eller bara ligger i sängen & smsar med folk. Känner att jag har så mycket att göra men ändå skiter jag i allt. Skjuter upp allt och hoppas på att någon annan ska göra det åt mig typ. Gäller både skolan och dansen. Visst får jag tusen lyckorus under en danslektion men ändå har jag pressen att jag måste utvecklas mer. Visst blir jag glad när jag får bra betyg men jag orkar inte plugga mer. Jag trodde också att jag lärt mig hantera folk som ger mig kommentarer om att jag är för smal, för äcklig, kommer falla ihop som ett benrangel närsomhelst. Och jag hade byggt upp ett skydd, slutat bry mig. För jag har den kroppen jag har, hur mycket jag än vill gå upp i vikt så går det inte. Men bara att se att någon klagar på att jag är smal fick mig att bryta ihop och nu är jag på ruta ett igen. Stora kläder. Dölja min kropp. Visst, jag är inte anorektiker-smal, men det spelar ingen roll. Alltid varit smal och folk gillar verkligen att trycka ner mig. Känner mig typ full av problem. Inte bara mina utan mina vänners också. Några utav mina vänner mår sisådär just nu och jag gillar inte att se dom ledsna så jag kan seriöst sitta till klockan tre på natten och bara prata med dom, försöka få dom att må bättre. Vill inte se mina fina må dåligt. Men det är inte heller bra, glömmer bort mig själv.
 
Iallafall, mitt liv är verkligen en rollercoaster just nu. Ena dagen får jag tio lyckorus och andra dagen ligger jag och sover till klockan fem, för att vila ifrån omvärlden, iallafall i några timmar. Aja. I helgen har jag varit med Banne och sovit, typ. Kollat på typ 20 filmer har jag också gjort. Aja, ska hänga med mina riktiga VÄNNER nu. Serien alltså. Puss.
 
Natural Emi
Hittills till #öööhhhh





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: