sluta blogga?

| Postat i: Emis days
2
Nu är det såhär va, kollade igenom min blogg och tänkte ''varför klickar man sig in här?''. Den är så jäkla tråkig. Fem år för mycket, jag har verkligen ingen inspiration alls! Så om ni inte kommer med förslag på vad ni vill se mer utav eller så, så kommer jag förmodligen bara skriva här någon gång då & då (typ en,två gånger i månaden). När det händer något speciellt, om jag köpt något nytt eller har några tankar jag vill dela med mig av. Såå...ja..har väl inget mer att säga.. Puss på er!
 

Hittills till sluta blogga?


Isabel

Nej sluta inte blogga! Lägg upp bilder på sminkningar du gör, videos när du dansar, musik osv som du gör nu! :)

Josefine Fasth

Du ska INTE sluta blogga gumman.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: