#stressad tjej

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Hej hej allihopa! Jag är så sjukt stressad så hinner bara göra detta inlägg idag! Var i skolan & det var chill som vanligt, älskar min religionslärare till tusen, han är bäst verkligen! Efter skolan åkte jag hem, råkade somna och blev väckt av mamma för & käka! Sen drog jag till träningen som jag inte ens kan kommentera med ord, bara med ett stort leende! Vi fick öva på att batta mot varandra vilket var asbra för det behövs verkligen! Ooooch...
 
Jag fick visa upp min koreografi som sagt och jag trodde att alla skulle hata som fan haha men när jag sa ''jag är fan den enda som har tjejig'' så sa en i gruppen ''Äntligen!'' så ja, hah! Dom klappade och ''hoooade'' eller vad det heter ni vet när man skriker ''wooooo!'' haha jag suger på förklaringar men ja iallafall, det gick bra för mig & alla verkade gilla den! Efteråt fick jag kommentarerna; Bra känsla, skön feeling, kul att jag dansade lite till lyrics, dancehallqueen (tror Kevin sa det haha) och typ att jag log jättemycket så jag blev superglad och kände mig asnöjd efteråt verkligen!!
 
Nu har jag duschat & ätit och är redo för sängen där jag ska göra min Engelska läxa och sedan försöka sova! Hoppas ni mår bra. Kärlek till er!
 
Hittills till #stressad tjej





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: