busy busy

| Postat i: Emis days
0
Hej! Vilken hektisk dag typ? Vaknade åtta imorse och ville bara stanna i sängen hela dagen, inget bra humör, usch! Men jag pallrade mig upp & åkte till stan med Mikaela, vi var på Study Abroad mötet och det gick såååå braaa, helt jävla taggad. New York 2014, ett år kvar men egentligen är det ändå ganska snart med tanke på allt som ska göras osv! Åh hoppas nu att allt går som det ska! Vill inte säga för mycket ifall det inte blir av, men det ska bli av!
 
Efter mötet käkade vi lunch och kollade lite på JC, sedan åkte jag till skolan! Hade svenska & Entreprenörskap, as segt meenmen! Fick skjuts till Skärholmen av Banne där jag träffade upp mamma & handlade lite!
Ikväll kommer bästiswifey hit o sover över också, det behövs verkligen! Min mysis!!
 
Hittills till busy busy





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: