daam

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Hej bloggisen min! Igår var det världens segaste dag helt seriöst, haha! På kvällen dock gick jag och syrran till donken, satt och pratade där ett tag & så! :) Sen visade jag henne min koreografi som ska vara klar på onsdag, helt stress så det är vääärldens sämsta, I swear haha. När jag kom hem ringde Banne, så vi drog till DAAM sådär spontant efter tolv haha, med Simon, Chris & Kenneth, sedan till donken och ja, the usual liksom! :)
 
Idag på schemat har vi träning i Signalisten & sedan hem, duscha, äta, och sen hem till Fellie-wifey-sister-soulmate (haha) bästavän helt enkelt, o sova där. Yesyes! Åh juste den 1 december ska jag äntligen få dansa för Melpo igen, världens underbaraste tjej, ska krama sönder henne, hon har ju fan rört Gentleman hallå! :O
 
Igår
Hittills till daam





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: