god has a plan for me

| Postat i: Emis days
0
Ja är så lyckligt lottad som fick chansen att dansa i en grupp som leds utav Enough Dance crew. Jag kunde inte önska mig något bättre än just att dansa med personer som brinner för Dancehall lika mycket som mig. Varje gång jag klivit in där i salen har jag känt mig hemma. Alla är så glada och taggade, trevliga och energifulla, kämpar tills de gråter. Det är så det ska vara. Alla gånger jag velat ge upp dansen, alla gånger jag tänkt att jag inte är tillräckligt bra, just de gångerna har det funnits personer som trott på mig och peppat mig in i det sista. Tack för ert stöd, I would have never made it without you guys, you rock!
 
Nu ska gladisen sova, nu ska jag verkligen det. KÄRLEK TILL ER ALLA. *Gladtjej*
Hittills till god has a plan for me





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: