melpo dansar för gentleman

| Postat i: GENTLEMAN <3
0
Började nästan gråta när jag läste Melpo's facebook uppdatering. Hon dansade bakom GENTLEMAN i Jamaica. Dog. Han håller ju på med en film ''Journey to Jah'' och hon står där bak & dansar old school dancehall och till riktigt tung reggae musik. Så jävla avis, men hon skrev detta till mig:
 
''Hahaha, va söt du e. Kan säga att han är en av dem trevligaste artisterna jag träffat, väldigt humble, jaaa det va jätte kul o lärde mig nya steg old school! Jag vet ej, men e vi på samma ställe o du e där så kommer jag make sure att du träffar han. Trust me on that''
 
ÅH. Vissa har tur alltså!
 
 
en bild från när de spelade in!
Hittills till melpo dansar för gentleman





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: