världens sämsta fredag haha

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Hej hopp! Idag hade jag skola och sedan ett läkarbesök! Kom hem, käkade och somnade i soffan, aaaaas skönt haha! Ville verkligen gå ut idag, göra mig fin och ha kul! Men alltid när jag HAR pengar eller kan gå ut så vill ingen..o tvärtom. Så atteeee aja! Får väl se på film som vanligt då, börjar bli lite småtråkigt haha anyway! Juste skulle träffa Banne också meeeen verkar inte bli av, åh så segt dethär äääär!
 
Gillade ni att jag skrev på engelska? Lite annorlunda sådär, och tro inte att jag kommer skriva helt perfekt engelska för näe, så grym är jag inte men jag tänkte att det kan vara bra övning ;D
 
Hittills till världens sämsta fredag haha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: