En såndär vanlig dag

| Postat i: Emis days
1
Hejsan på er! Idag hade jag skola från två till fem men vi fick sluta runt halv fyra, mähä! Har bara vilat, min förkylning är kvar så atteeee... ja!
 
För ett tag sedan såg jag skyltar på tunnelbanan om utlandsstudier. Jag tänkte direkt ''fyfan vad underbart'' men sen släppte jag den tanken. Den började komma tillbaka mer & mer och för någon dag sedan kollade jag in Study Abroad's hemsida och kollade runt lite. Jag tror faktiskt att jag hittat något som känns helrätt för mig! Jag ska gå på Study Abroad's mässa på fredag och jag tror inte att ni anar hur mycket jag längtar!
 
Jag har redan en vän som är helt på och också skulle vilja plugga där med mig. Så efter mässan ska vi boka ett rådgivningsmöte och se vart det leder! Men jag har två val. Long Island University eller Santa Monica Community College.
 
Alltså, detta är så jävla stort, en sån fet dröm eftersom jag vill bo i USA. Tänk vilken bra början? Anyway, jag ska inte hoppas för mycket, men drömma kan man alltid göra. Jag hoppas iallafall och vill att mina drömmar ska bli till verklighet.
Hittills till En såndär vanlig dag


Ullis

JAG TROR PÅ DIG!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: