första träningen med aqces

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
1
Heeey! Helt slut som människa!! Haha!
 
Träningen med AQceS var HÅRD. Haha alltså styrka gånger 100000, skojar inte. Dom är riktigt stränga med det vilket är sjuuuukt bra! Känner en tjej i gruppen som gick på The voice, Frida, så det är asnice och vi klickade som fan med en som heter Karolina, woop woop, första gången man inte är ensam och ba ööh hejhej allihopa, typ. Så jävla nice, ni anar inte, this is it liksom! Det jag väntat på i år och dagar mohah! Är så exalterad så jag inte riktigt vet vad jag ska skriva men ja! Koreografin var skitsvår, kände mig som hej kom och hjälp mig men de skiter vi i just nu! :D
 
Efter vår träning kom hela Enough in o körde, supaaaaaah!! Aslång väg för mig dock, ända till Kista och jag kom typ NYSS hem, haha! IALLAFALL DET BLIR BRAAAAAA!
 
Hittills till första träningen med aqces


cecilia

superkul att höra emilia!!!!! <3


URL: http://sisssis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: