Friday 28/9 & Saturday 29/9

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej alla läsareeee! Hur mår ni? Jag mår bra! Vaknade för inte så längesen hehe. Igår var vi ett gäng (Hanas närmsta) som käkade kinabuffé! Var supermysigt, matkoma gånger tusen dock! När vi var klara med middagen förade vi litegrann på Nivå! Astrångt, och what's up with all the old people där? Haha! Aja efter Nivå blev det Amnesia eftersom Jonas jobbar där nu och fixade :) En supermysig kväll tjejer och killar, thank yooou!
 
Idag är det dock andra bullar! Ska till mormor & hänga där, sen ska jag och Felicia ses och vi ska träffa Yvo (min danslärare från pardansen) hähä askul ju, så längesen!!!! Men ja, så ser min dag ut ungefär! :D
 
 
Lana, Hana och Sima
 
 
Hana & meee
 
Hittills till Friday 28/9 & Saturday 29/9





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: