Goodgood day

| Postat i: Emis days
0
Hejsan på er! Allt bra? Här är det fint! Hade världens segaste dag i skolan men ja! Vid fyra hämtade pappa mig, satt i trafikkaoset i en timme och hade bara en halvtimme kvar tills mässan skulle stänga men vi hann! Aaaah spännande! Bokade ett rådgivningsmöte den 5 oktober så vi får se vad som sägs och sådär! Det var någon som frågade mig om jag ska åka själv om jag nu skulle åka och svaret är nej, min fina vän Mikaela som jag känt sen Högalidsskolan vill följa med också, men om det skulle bli så att det inte blir av så åker jag själv ja :)
 
Efter mässan käkade vi middag på en kinesisk restaurang, buffé med jättteeeegod mat och dessert!
Nu är jag dööötrött! Så det blir ännu en lugn fredag! Ska hoppa in i badet nu och sen blir det film! :)
 
 
Hittills till Goodgood day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: