härlig dag

| Postat i: Emis days
0
Hejhejhej jättemycket hej! Min dag har varit stråååålande! Hade en skön lektion, käkade lunch och drog hem till mig med Harumi. Sminkade henne, sminkade mig själv och sen drog vi till Skanstull där vi hittade ett gammalt tågspår & graffiti väggar, zäääääxy! Bilderna blev sjuuuuukt tunga, lääängtar tills jag får se dom aaahhhh Micaela e så duktig! Så nöjd!
 
Jag är helt slut nu haha meeeen ingen vila för mig inte! Ska iväg till Heron City med min älskade barndomsvän Darian! Det blir bio, wiieee!
 
Fotade medans jag körde lite dancehall
 
 
Harumi in action!
 
Jag har sjukt mycket ''behind the scenes'' bilder meeen vi tar det en annan gång! Plus att det blir roligare när man får se de riktiga bilderna :D
Hittills till härlig dag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: