Hemsk morgon

| Postat i: Emis days
0
Hejsan hejsaaan! Åh jag var så glad igårkväll att jag inte kunde somna! Men iallafall, imorse blev min dag så jävla förstörd! Jag stod & väntade på bussen som vanligt, såg en gammal man som gick med sin hund, jaha vad trevligt tänkte jag. Då kommer det ett fyllo & irriterar hunden vilket resulterade i att hunden "nafsade" på hans ben. Vad gör fyllot då? Jo han tar tag i hunden, slänger den i luften o kastar en fet tegelsten på den. ÄCKEL. Gick fram och skällde ut den jäveln, hunden hade väl en anledning till att ogilla fyllot MEN MAN SLÄNGER FAN INTE TEGELSTENAR PÅ SMÅ FLUFFHUNDAR?! Stackars vovve den sprang iväg tills man inte hörde den skälla mer, och gubben som kanske var 80 år gammal gick sjukt sakta och gick typ hem? Hoppas hunden kom tillbaka, stackare :(
 
Iallafall! Sitter inne på Design nu & väntar på Linnea&Hana, jag ska egentligen ha snickeri men jag fick vääärsta allergiattacken typ och vart helt röd överallt så jag får inte vara med där haha. Min syo ska kolla upp ifall det finns Engelska C istället för snickeri. Yey!
 
Hittills till Hemsk morgon





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: