Igåååår!

| Postat i: Emis days
0
Igår var en sån hiiiiimla bra dag! Hela familjen, kusinerna osv samlades någonstans i Nacka där vi hade typ picknick! Det vart mat, bullar, kaffe, te, allt möjligt! Supermysigt och så skönt att sitta i solen! Det fanns även typ kaniner, höns och grisar så barnen kunde få lite kul också haha! Blev en del skratt och sånt, asbraa!
 
Vid sex, sju fick jag skjuts till Slussen och där tog jag bussen till Värmdö! Hängde med bästa Vicke som jag inte träffat på ett bra tag, that's a shame! Vi satt vid datan, snackade om allt vi gjort och sånt sen vi sågs sist, snackade gamla minnen, åt godis, kollade tatueringar, kedjerökte haha u know! Väldigt bra kväll!
 
Idag vaknade jag upp äääännnu mer förkyld, blä alltså har alltid samma symptom och grejer, det suger att mitt immunförsvar har hållt i sig från när jag var liten och typ aldrig var frisk, haha.
 
 
Haha muuuuuupp.
Hittills till Igåååår!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: