Läsarfråga

| Postat i: Emi - get to know me, Emi answers
1
Har du några drömmar eller mål här i livet? Berätta gärna! :D
 
Jag tänkte börja dagen med att svara på denna roliga fråga!
 
Jag har precis som majoriteten av alla människor, drömmar och mål.
 
Innan jag dör vill jag besöka länderna Jamaica, Portugal, Brasilien och sedan flytta till Californien. Jag känner inte att Sverige är ett land för mig bara, av många olika skäl (kylan hehe). Efter gymnasiet ska jag jobba ett tag, spara pengar och sedan köra min Stylistutbildning! Jag har tänkt göra den i London eller Sverige, vi får se! När jag gjort min utbildning flyttar jag härifrån ASAP! Självklart är det en jobbig tanke eftersom alla mina vänner & hela min familj bor här, men jag vill verkligen inte bo i Sverige, så..ja, jag följer mina drömmar.  Jag vill ha två barn här i livet. Med en tjej eller kille, spelar ingen roll, bara jag har någon jag älskar som älskar mig tillbaka! Bo i ett hus nära havet (därav Cali) och leva ett fint liv.
 
Makeup Artist är alltså det jag vill bli, på sidan om vill jag jobba med dansen. Om jag inte jobbar med det tänker jag ialalfall fortsätta dansa eftersom jag inte är ett skit utan dansen! En liten plutt ba, hähä! Om jag på något sätt inte skulle lyckas med att bli MUA eller så, så vill jag jobba på SPA, med massage och sånt. So relaxing!
 
Sen har jag ju andra små drömmar. Som att t.ex öppna ett barnhem i typ Polen, hjälpa hemlösa, eller typ öppna en FET klubb med Dancehall & Hiphop musik, graffiti på väggarna, bara dope shit!
 
Många drömmer typ om att bli kända osv, jag kan säga att jag skulle tycka det var askul att jobba med kändisar, typ sminka & styla dom, men känd vill jag inte bli, för jag vill ju somsagt leva ett normalt liv.
 
Hoppas du blev nöjd med svaret! :)
Hittills till Läsarfråga


: ]

I can't wait to see you accomplish your dreams : ]!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: